درمان برای درد مفاصل در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان برای درد مفاصل در نارسایی کلیه

درد مفاصل بدون شک بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد رنج و کسر کیفیت زندگی. اگر با مشکل مشابه مواجه است، در مورد درمان برای درد مفاصل در نارسایی کلیه را یاد بگیرند، و به اعتقاد ما آن می تواند مفید باشد.

اول، اجازه دهید به همین دلیل است که درد مفاصل است که در نارسایی کلیوی رخ می دهد. ویتامین D تولید شده توسط کلیه ها کمک به جذب کلسیم و استخوان های محکم نگه می دارد. هنگامی که عملکرد کلیه دچار اختلال شده است، کافی ویتامین D جذب کلسیم را تحت تاثیر قرار، به طوری که استخوانها شکننده شده است. همچنین اختلال در عملکرد کلیه می تواند عدم تعادل الکترولیت منجر به تجمع فسفر و کلسیم از دست دادن.

کلیه های آسیب دیده می تواند اسید اوریک بیش از حد پس از روماتیسم مفاصل را حذف کنید از بدن، تجمع اسید اوریک در خون به کریستال های اورات منجر شود و پس از آن درد است. علاوه بر این، بیماران دیالیزی ممکن است از درد مفاصل به علت ساخت و ساز از یک پروتئین به نام آمیلوئید، که می تواند در مفاصل در سراسر بدن سپرده رنج می برند. این حالت بیشتر احتمال دارد که در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تحت درمان با دیالیز برای بیش از 5 سال رخ می دهد.

خب، آنچه که برای درمان درد مفاصل در وهله اول هستند شکست renalñen، بیماران باید از مصرف غذاهایی که ایجاد اسید اوریک، مانند گوشت گاو، گوشت بره و ترکیه را کاهش دهد، همچنین مصرف مواد غذایی را کاهش می دهد، از جمله بالا سطح فسفر است. این است که به اندازه کافی؟

از اطلاعات مربوط به علل درد مشترک، ما می دانیم که نارسایی کلیه دلیل اصلی این است، بنابراین بهترین راه برای درمان درد مفاصل بهبود کارکرد کلیه و باعث می شود کلیه دوباره تابع.

طب میکرو چینی Osmotherapy، نوع درمان طب چینی، که معمولا در کلینیک برای درمان نارسایی کلیه استفاده می شود، البته شما می توانید با دیگران به عنوان حمام پا، حمام درمانی، طب گیاهی چینی دهان، و غیره استفاده با گردش خون بهبود یافته و بهبود کارکرد کلیه، درد مفاصل است به طور طبیعی، رها شوند. اگر شما هر گونه سوال، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید، ارسال ایمیل kidney-support@hotmail.com بیماری کلیوی، و یا ترک یک پیام در باس.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: